بلاگ

بررسی قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد - قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد - مبل اطلس

بررسی قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد - قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد - مبل اطلس

قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد

بررسی قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد

بازار مبل یافت آباد که از مشهورترین بازارهای مبل ایران می باشد، در منطقه 18 تهران واقع شده است. در این بازار مبل بالغ بر هشت هزار فروشگاه، پاساژ و زیر مجموعه های مبل با برندهای مختلف را در خود گنجانده است. تنوع محصولات و قیمت ها در این بازار آنقدر زیاد است که شما می توانید با هر نوع سلیقه و بودجه ای خریداری نمایید و از آن جا دست خالی برنگردید. در ادامه به بررسی قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد می پردازیم.

از مهم ترین بازارها و پاساژهای مبل یافت آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازار مبل خلیج فارس
  • بازار مبل پاسارگاد
  • بازار مبل ملل
  • بازار مبل نگارستان
  • بازار مبل شماره 1 و 2 و 3 ایران
  • بازار مبل کوروش
  • بازار مبل پایتخت
  • بازار مبل برنا
  • پاساژ کاسپین

معروف ترین و بزرگترین مرکز مبل یافت آباد، بازار مبل خلیج فارس است. این بازار مبل از ساعت 9 صبح تا 9 شب مشغول فعالیت می باشد و این مجموعه حتی روزهای تعطیل برای رفاه کامل مشتریان باز می باشد. مشتریان می توانند خرید خود را در این بازه زمانی انجام دهند.

در بازار مبل یافت آباد علاوه بر مبلمان می توان همه لوازم چوبی از جمله انواع سرویس خواب، سرویس ناهار خوری، تخت خواب، بوفه، میز و صندلی و ... را خریداری کرد.

مشتریان برای دسترسی به بازار مبل یافت آباد می توانند از وسیله های نقلیه مختلف استفاده کنند. این بازار با داشتن پارکینگ های بزرگ و جای پارک، این امکان را برای مراجعه کنندگان فراهم آورده است. همچنین برای سهولت بیشتر می توان از نزدیک ترین ایستگاه مترو، که ایستگاه آزادگان می باشد، استفاده نمود.

وجود رستوران ها، کافی شاپ ها، آسانسور و پله برقی از دیگر مزیت های مهم بازار مبل یافت آباد می باشد.

قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد

بررسی قیمت گذاری مبلمان و عوامل مؤثر در قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد

قیمت گذاری مبلمان راحتی با مبلمان استیل و کلاسیک متفاوت است. قیمت مبلمان راحتی به دلیل تمام پارچه بودن، به نوع پارچه و رویه کوبی آن بستگی دارد. اما قیمت در مبلمان کلاسیک به جنس چوب، پارچه، رنگ مصرفی و نوع رنگ آمیزی، ظرافت منبت کاری، رویه کوبی و ... بستگی دارد. به همین دلیل مبلمان استیل و کلاسیک نسبت به مبلمان راحتی گران تر هستند.

آنچه که در قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد مهم است چوب به کار رفته در آن است. جنس چوب مصرفی تأثیر به سزایی در قیمت مبلمان دارد. معمولاً بهترین نوع چوب، چوب راش می باشد. البته چوب راش خود نیز دارای درجه بندی کیفیت می باشد. مرغوب ترین آن، راش گرجستان است. چوب راش به دلیل منبت پذیری مناسب، استحکام و همگن بودن جزء بهترین مدل چوب به شمار می رود.

آنچه که در قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد مهم است پارچه مصرفی می باشد. نوع پارچه مصرفی از عوامل تأثیر گذار در قیمت مبلمان است. از آنجایی که بیشتر حجم مبلمان را پارچه تشکیل می دهد، نوع پارچه به کار برده شده در آن بسیار مهم است. معمولاً پارچه های ایتالیایی، ترک و یزد به دلیل جنس و تراکم و کیفیت جزء مرغوب ترین پارچه ها محسوب می شود.

آنچه که در قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد مهم است رنگ و رنگ آمیزی می باشد. نوع رنگ و رنگ کاری از دیگر عوامل تغییر قیمت مبلمان می باشد. مهارت رنگ کار و نوع رنگ مصرفی می تواند محصول نهایی را بی نقص و بی نظیر کند. رنگ کاری مبلمان انواع متفاوتی از جمله پوششی، ورق، سندبلاست و ... دارد.

از مهم ترین عوامل افزایش قیمت در مبلمان، نوع منبت کاری می باشد.

  • منبت کاری دستی

این نوع منبت کاری توسط استادان و نجاران برجسته و ماهر صورت می گیرد. امروزه مبلمان به منبت کاری دستی بندرت یافت می شود. این گونه کارها از قیمتهای فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

  • منبت کاری ماشینی

بعد از منبت کاری دستی، منبت کاری ماشینی از قیمت بالایی برخوردار است. در منبت کاری ماشینی، محصولات با دستگاه های مکانیکی برش خورده و پرداخت نهایی به صورت دستی توسط استادان صورت می پذیرد.

  • منبت کاری سی ان سی

این منبت کاری از قیمت پایین تری برخوردار است و توسط دستگاه های سی ان سی و بدون دخالت دست صورت می پذیرد.

قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد

در بازار یافت آباد به دلیل تنوع زیاد محصولات ، قیمت های بسیار متفاوتی وجود دارد. این قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع می شود و تقریباً با هر میزان بودجه ای سازگار است. قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد را می توان با کمی جستجو در این بازار یافت. با این وجود می توان مناسب ترین قیمت مبل را در بازار بزرگ یافت آباد پیدا کرد.

جدیدترین محصولات

ما را دنبال کنید

گالری مبلمان اطلس

شماره تماس :0919.955.5627
ایمیل: info@sofa24.ir
ثبت شکایت
قوانین و مقررات

نماد اعتماد سایت

بررسی قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد - قیمت مبل ارزان قیمت یافت آباد - مبل اطلس - مبل اطلس